Kan I ik’ slap AF mand?

Det er kendes godt at jeg er en reasonable kvinde. Også, det er common knowledge at jeg er ganske klog. Det er ikke uhøflig at siger hvis det er sandt. “En flytning krydser sit spor” er en SATIRE, Danmark.

Jeg kom til Danmark et år siden. Før kom jeg, lærte jeg dansk kun fra en bog. ÉN BOG! Med en lille cd men kan I godt forstå at det er ikke de sammen end være gift med en Dane.

Jeg kom og jeg arbejdede som en lærer. Lærer arbejde for mange timer. Alle sammen kender det godt.

Så. Jeg er travlt. Jeg er ugift, særlig ikke med en Dane. Jeg blevet her ET år. Kan I ikke bliver bare rollig og venlig venter til jeg bliver fluent?

Hvad er de stor hurry, alligevel? Det er rigtig dejlig da kan I høre ny indvandrer manglebræt deres vokaler. Det er rigtig sød da kan I hjælpe en indvandre som prøver at kommunicate.

Pas på, Danmark. Jeg kan jer godt forstå, selvom jeg laver fejl da jeg taler eller skriver. Og jeg dømmer jer om, hvordan du behandler mig.

MVH
En Et-År Gammel Indvandrer.

To my English only friends, this is not relevant to your interests. Suffice to say, I am just gearing myself up to helping rude, impatient people become better at being humans.